Tomorrows Kitchen

B2C website

Probleemstelling

De oude website van Tomorrow’s Kitchen bracht de bezoeker eigenlijk niet zo veel. Op die website waren de bezoekers snel uitgekeken. Bovendien was het bijhouden van de website niet de prettigste bezigheid. Het vergde nogal wat doorzettingsvermogen van de medewerkers.

Technisch gezien, viel er ook wel het één en ander te verbeteren. En dus werd Red Melon, na de succesvolle samenwerking met de website voor Vacu Vin, ingeschakeld om een technisch goede website neer te zetten. Als CMS moest Tomorrow’s Kitchen over naar WordPress.

Probleem op te lossen?

Gebruiksvriendelijkheid

Bij de oude website stonden alle producten door elkaar heen.

De bezoeker moest zich als een speurhond door de website bewegen. Bij de nieuwe WordPress niet. De nieuwe website kent een betere gebruiksvriendelijkheid, want alle producten zijn nu in één van de vier categorieën te vinden.

Top! Jullie leveren echt snel werk en het ziet er ook nog eens goed uit.
Levy Rosalina B2C Marketeer bij Dutch Creative Brands

Customer Service

Omdat het hier om een B2C website gaat, weten we uit ervaring dat customer service een belangrijke plek moet innemen.

De pagina is dan ook makkelijk te vinden in het hoofdmenu, maar dat niet alleen. We ontwikkelden een aparte customer support pagina.

Belangrijke onderdelen die hierin terugkomen voor een merk dat internationaal opereert zijn:

1. uit welk land komt de klacht; 2. wat is de vraag, waarbij het onderwerp bepaalt waar in het bedrijf de mail naartoe wordt gestuurd (sales naar sales, etc.); 3. de mogelijkheid om een aantal foto’s te uploaden van het product waar het om gaat en 4. alle FAQs op een rij.

Bekijk ook deze cases

Ook een WordPress website voor jullie

bedrijf? Laten we eens praten.

neem contact op