A. De Jong

Industrie website

Resultaten

Een halvering van de bounce-rate van 80% naar 40%. Een toename van 62% in het aantal sessies. Maandelijks 1.300 nieuwe organische bezoekers.

 

Ook zulke resultaten?

Van Typo 3 naar WordPress

De website van A. de Jong was pas twee jaar oud op het moment dat Red Melon al werd ingeschakeld.

De oude website draaide op Typo 3 en de wens was om een systeem te kiezen dat het bijhouden van de website makkelijker zou maken. Typo 3 omzetten naar WordPress was de meest logische keuze.

De oude website was onoverzichtelijk en 80% van de bezoekers haakten daarom af. Dit is door Red Melon niet alleen inzichtelijk gemaakt, maar ook gehalveerd.
Vera Schuijn Marketing & Communication Manager bij A. de Jong

Verloop aantal sessies 2016-2019

Hieronder de resultaten van het online gaan van nieuwe website in 2016. Het aantal sessies is in rap tempo toegenomen.

Gebruiksvriendelijkheid

Al bij de eerste blik op de data van de oude website van A. de Jong viel het ons op dat de website verre van gebruiksvriendelijk was.

Op basis van die oude data hebben we een aantal zaken aangepakt die de UX hebben verbeterd.

• Gemarkeerde zoektermen;
• Het toevoegen van een feferentiemodule om het gedane werk te presenteren;

• Testimonials om vertrouwen te wekken;
• Speciale ‘werken bij’ pagina voor open sollicitaties en stages;
• Google Captcha voor extra formulier beveiliging;
• Op elke pagina de mogelijkheid om contact op te nemen in de pagina.

Het resultaat: aanwijsbaar veel meer leads via de website.

Bekijk ook deze cases

Ook deze resultaten voor jullie

bedrijf? Laten we eens praten.

neem contact op