Allseas

Corporate offshore website

Resultaten

maandelijks 10.000+ nieuwe organische bezoekers. 3.048% groei in organisch verkeer. Een stijging van 1.917% in het aantal pageviews.

 

Ook zulke resultaten?

Kennis van offshore

Doordat we goed vertegenwoordigd zijn binnen de offshore branche, weten we welke zaken er spelen.

We weten niet alleen wat er speelt, maar inmiddels ook goed wat er werkt op dit soort websites. Die voeren we door aan de hand van aansprekende resultaten, met als gevolg betere resultaten.

Het aantal bezoekers dat doorklikt stijgt met maar liefst 40% en de bezoekers blijven inmiddels gemiddeld 24% langer op de website.

 

Zeer prettig samenwerkingstraject; van ontwerp tot en met oplevering en vooral tijdens de langdurige finetuning van detailontwerpen, technische wensen en te maken koppelingen met andere systemen.
J. Hagelstein PR Manager bij Allseas

Verloop aantal sessies

Hieronder de resultaten van het online gaan van de website in het eerste kwartaal van 2016. Het aantal sessies is in rap tempo toegenomen.

Omzetten naar WordPress

Het systeem waar de website op draaide was verouderd, technisch niet meer actueel en het bijhouden van teksten en foto’s was nagenoeg onmogelijk.

Allseas heeft een paar opties voor het systeem achter de website vergeleken en daarbij kwam WordPress als beste optie naar voren. Waarom? Open source, veel gebruikt/populair, makkelijk in gebruik en veelzijdig.

Vacatures

Bij Red Melon kennen we het belang van vacatures voor technische bedrijven.

Dit gedeelte was een aparte website. Dat zien we vaker, maar raden we af. Door het te integreren liften de vacatures qua online vindbaarheid mee op de waarde van de corporate website. Resultaat: meer vacatures-bezoekers en dus sneller een match.

De vacatures zelf worden niet in WordPress ingevoerd, maar in externe recruitment software, waar koppeling voor is gemaakt.

Bekijk ook deze cases

Ook deze resultaten voor jullie

bedrijf? Laten we eens praten.

neem contact op