Gebruiker laat zich informeren en zoekt contact
Een KPI voor HVR was de volgende: het percentage van het aantal gebruikers dat zich laat infomeren en contact zoekt. Hieronder de grafiek over hoe dit ins veranderd na livegang van de nieuwe website.
Hoe vaak horen we niet dat een bedrijf een nieuwe website wil omdat het bijhouden van teksten en foto’s gewoonweg te lastig is, of zelfs helemaal niet meer lukt.
We hebben rekening gehouden met de communicatie-medewerkers. Ook in dit geval zorgden we voor een logische opbouw, waar de aparte secties Blog, Projecten en Diensten makkelijk te vinden zijn en goed van elkaar te onderscheiden.
Een KPI voor HVR was de volgende: het percentage van het aantal gebruikers dat zich laat infomeren en contact zoekt. Hieronder de grafiek over hoe dit ins veranderd na livegang van de nieuwe website.
De website van HVR wordt heel veel op mobiel bekeken. Het percentage mobiele gebruikers is met 42% hoog te noemen. Het gebruik van desktop zit hier met 50% nog maar net boven. We zorgen ervoor dat we deze gegevens, waar mogelijk, voor de aanvang van het project inzichtelijk hebben.
Bij het design en de ontwikkeling van de website is er dan ook met heel veel aandacht gekeken naar hoe de website op mobiel presteert.
Mobiele gebruikers moeten makkelijk door de website heen kunnen gaan en qua lettertypegrootte is hierbij ook rekening gehouden.
Meer weten over mobiel gebruik? Neem contact met ons op.