VacuVin

B2C website

Inleiding

De oude website van Vacu Vin was flink verouderd.

Bovendien waren er binnen bij de marketing/communicatie-afdeling van Vacu Vin inmiddels totaal andere ideeën over de invulling van een website.

De wensen van Vacu Vin en de oplossingen van Red Melon waren een match en dus gingen we aan de slag.

Probleem op te lossen?

vacu vin

Probleem

Vooral op het gebied van gebruiksvriendelijkheid als op het technische vlak lagen er wat uitdagingen. Op de nieuwe website moest plaats worden gemaakt voor een academy, een blog, verschillende categorieën en een friends-gedeelte. Hoe krijg je alles overzichtelijk neergezet, zodat het gebruiksgemak er niet onder lijdt. Onze UX-specialist heeft in het oplossen van deze uitdagingen een grote rol gespeeld.

Top! Jullie leveren echt snel werk en het ziet er ook nog eens goed uit.
Levy Rosalina B2C Marketeer bij Dutch Creative Brands

Productcatalogus

Uiteraard zijn voor Vacu Vin de producten het belangrijkste. Vandaar dat deze snel vindbaar moeten zijn, makkelijk navigeerbaar en uiteraard soepel getoond moeten kunnen worden op elke mobiele telefoon.

Compleet met zoekfunctie en, qua gebruiksgemak, alles per categorie, zodat je de bezoeker niet eindeloos hoeft te laten scrollen.

Quick Filter

Voor een stuk gebruiksvriendelijkheid werd gekozen voor een Quick Filter.

Op deze manier kunnen bezoekers snel de informatie ophalen die ze zoeken. Ofwel een bezoeker kiest ervoor om direct naar een aparte sectie te gaan, of er wordt een zoekwoord ingetoetst.

Bekijk ook deze cases

Ook een B2C website?

Laten we eens praten.

neem contact op